جلسه تالیف کتاب در زمینه مبانی و کاربردهای زیست فناوری نوین و ایمنی زیستی

۲۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۹ کد : ۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۲۷
اولین جلسه تالیف کتاب در زمینه مبانی و کاربردهای زیست فناوری نوین و ایمنی زیستی در محل سالن جلسات پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار برگزار گردید.
جلسه تالیف کتاب در زمینه مبانی و کاربردهای زیست فناوری نوین و ایمنی زیستی

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار، اولین جلسه تالیف کتاب در زمینه مبانی و کاربردهای زیست فناوری نوین و ایمنی زیستی در محل سالن جلسات پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار برگزار گردید.

بادام فیروز ، سرپرست پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار گفت: در راستای اجرای تعهدات پروژه توانمند سازی ایمنی زیستی، اولین جلسه تالیف کتاب در زمینه مبانی و کاربردهای زیست فناوری نوین و ایمنی زیستی در محیط زیست ، با حضور مولفینی از موسسات پژوهشی مرتبط با بیوتکنولوژی و مهندسی ژتنتیک، انجمن ایمنی زیستی، ناظرپروژه ونماینده معاونت تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار گردید.

وی با بیان اینکه این کتاب مشتمل بر 4 فصل در زمینه اهمیت حفاظت از تنوع زیستی، زیست فناوری نوین و تاریخچه آن، کاربردهای زیست فناوری و ایمنی زیستی و ملاحظات مربوط به استفاده از زیست فناوری نوین می باشدگفت: امیدواریم این کتاب تا پایان شهریور 97 برای علاقمندان و متخصصین در این حوزه با همکاری پژوهشکده محیط زیست و سازمان حفاظت محیط زیست تهیه و آماده چاپ شود.


نظر شما :