برگزاری برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان برای اولین بار در نمایشگاه محیط زیست

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۸ کد : ۵۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۵۹
رییس پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار از برگزاری برنامه‌‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان برای نخستین بار در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست خبر داد.
برگزاری برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان برای اولین بار در نمایشگاه محیط زیست

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار، جلیل بادام فیروز گفت: تجربیات فرهنگی نشان داده است که انتقال پیام اگر از سوی والدین به فرزندان اعم از کودکان و نوجوانان باشد قطعا تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: به همین دلیل برای اولین بار در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست که از تاریخ 14 تا 17 اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌‌شود برنامه‌های مفصل و جذابی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

رییس پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار درباره این برنامه‌ها توضیح داد: برنامه‌‌های ویژه کودکان و نوجوانان تحت عنوان "ساعت فرهنگی" با رویکرد آموزشی در زمینه‌های تنوع زیستی، مدیریت پسماند، مدیریت سبز و توسعه پایدار  برنامه‌ریزی شده است و هدف آن ترویج فرهنگ محیط زیست با ایجاد حس مسئولیت اجتماعی در بین آحاد جامعه است. 

به گفته بادام فیروز برنامه‌های فرهنگی طی چهار روز نمایشگاه( از ۱۴ تا ۱۷ اسفند) برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان علاقمند می‌توانند با حضور در نمایشگاه از برنامه‌های جذاب آن بهره‌مند شوند.


نظر شما :