پیام تسلیت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پی درگذشت کیومرث کلانتری

عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی درگذشت کیومرث کلانتری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست را به خانواده وی و جامعه محیط زیست کشور تسلیت گف
۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۸ کد : ۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۳
پیام تسلیت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پی درگذشت کیومرث کلانتری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متن پیام به شرح ذیل است.
  
 انا لله و انا الیه راجعون

      بار دیگر غمی بزرگ، جامعه محیط زیست کشور را در سوگ نشاند. خبر درگذشت نابهنگام دکتر کیومرث کلانتری "معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور"، برای همه حافظان محیط زیست بسیار تاسف بار میباشد.
      زنده یاد دکتر کیومرث کلانتری از محیط بانان و پیشکسوتان نیک اندیش و خستگی ناپذیر در حفظ طبیعت و محیط زیست کشور بوده است. از زحمات طاقت فرسا نمی آسود، تعهد و تلاش بی وقفه در حفظ و صیانت از محیط زیست از ویژگی های بارزش بود. در طول خدمتگزاری صادقانه، سمت های محیط بانی و مدیریت مختلفی را در استانهای کوچک و بزرگ کشور، ستادی سازمان الی معاونت سازمان را همچون از سربازی به سرداری با موفقیت طی نموده است و یاد و خاطره این زنده یاد و اسطوره مقاومت، تا ابد بر تارک این مرز و بوم و تاریخ سازمان حفاظت محیط زیست کشور جاوید خواهد ماند. حال که دست روزگار و ویرانگر اجل، بوته زندگی او را بی ملاحظه و زودتر از موقع، در خدمت به سازمان حفاظت محیط زیست برچید، قلوب همه ما هموطنان و بویژه خانواده بزرگ محیط زیست را به درد آورد. لیکن مرگ حق است و ما در برابر آن جز تسلیم و رضای خداوند متعال چاره ای نداریم. 
      لذا با کمال تاسف و تاثر، اینجانب به نوبه خود و خانواده بزرگ محیط زیست، این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به خانواده معظم ایشان، جامعه علمی کشور، دولتمردان، همراهان و تمامی ارادتمندان به او، تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه ایزد منان برای آن زنده یاد طلب غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگانش سلامتی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
      یادش گرامی و راه او پر رهرو باد.


نظر شما :