021-46112051-3

برگزاری ششمین و آخرین کارگاه ایمنی زیستی توسط پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار

خواندن این مطلب 10 دقیقه زمان میبرد!

متن سربرگ خود را وارد کنید

نویسنده: مدیر سامانه

شهریور 25, 1397

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار، ششمین کارگاه آموزشی ایمنی زیستی جهت ارتقای آگاهی کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست در ۲۱ شهریور برگزارشد. موضوعات مورد بحث در این کارگاه  شامل تنوع زیستی و حفاظت از آن و همچنین آگاهی بخشی و مشارکت عمومی در مورد پروتوکل کارتاهنا بود که توسط اساتید و اعضای هیات علمی در حضور کارشناسان ، مورد بررسی قرار گرفت.

قربانزاده، عضو هیئت علمی و مدیر گروه ایمنی زیستی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار در  خصوص برگزاری این سلسه کارگاهها گفت:

این کارگاه ها که با همت پروژه توانمند سازی ایمنی زیستی و به میزبانی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار از تاریخ ۱۴ شهریور ۹۷ بصورت هفتگی برگزار گردید، با اقبال جمعی کارشناسان حوزه های مختلف سازمان و علاقه مندان خارج سازمانی مواجه شد. در کارگاه های مذکور، مسائل مهمی درخصوص اهمیت زیست فناوری و کاربردهای آن، قوانین و مقررات ملی و بین امللی ، ارزیابی مخاطرات و مدیریت و پایش آن و درنهایت آگاهی بخشی و مشارکت مردمی توسط اساتید مختلف دانشگاهی درقالب سخنرانی های جداگانه ارائه گردید.

وی ضمن اظهار امیدواری از مثمر ثمر بودن کارگاه‎های ایمنی زیستی در آگاهی بخشی عمومی و تصمیم گیری ها ی سازمان، افزود : این سری از کارگا هها با حضورمیانگین ۵۵ نفر درهر کارگاه و بصورت کلی ۲۰۶۰ نفر ساعت در تاریخ ۲۱ شهریور به پایان رسید و طبق نظر سنجی اعلام شده، میزان رضایت از کیفیت مطالب ارائه شده بالغ بر ۷۵% و میزان رضایت از کیفیت برگزاری دوره ها بالغ بر ۸۰ % اعلام گردید و پیشنهاداتی در خصوص ادامه روند آگاهی بخشی و برگزاری  چنین دوره هایی ارائه گردید.

دسته بندی مقالات

تلگرام

بله

نظــــرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *