برگزاری دوره تبیین بسته آموزشی محیط زیست ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی

۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۱ کد : ۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۳۴
پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار در روز یکشنبه مورخ ۱۵ مهر ، اقدام به برگزاری دوره ای تحت عنوان "تبیین بسته آموزشی محیط زیست ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی" نمود.
برگزاری دوره تبیین بسته آموزشی محیط زیست ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی

 

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار، در آستانه روز ملی کودک و محیط زیست، روز یکشنبه، مورخ 15 مهر، دوره آموزشی" تبیین بسته آموزشی محیط زیست ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی" در سالن سرو واقع در پارک پردیسان برگزار گردید.

این دوره با حضور مسئولین محترم آموزش سازمان حفاظت محیط زیست، پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار و روسای آموزش و پژوهش ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها برگزارگردید.

در افتتاحیه این کارگاه، آرش یوسفی، مدیر کل دفتر آموزش سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن اشاره به اینکه عملکرد ادارات کل استانی در حوزه آموزشی در نهایت به عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست منجر خواهد شد، تفویض اختیارات از طرف رییس سازمان را فرصتی مغتنم برای انجام برنامه‌های آموزشی بر مبنای نیاز هر استان دانست. وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت همکاران استانی، بتوان برنامه‌های متنوعی برای آموزش و فرهنگ‌سازی همه اقشار جامعه تنظیم و اجرا کرد.

در طی این کارگاه آموزشی، اساتید دانشگاهی مباحثی را پیرامون ضرورت و اهمیت آموزش و توانمندسازی مربیان پیش‌دبستان وارتقای سطح سواد محیط زیستی آنان برای آموزش به کودکان پیش دبستان  با تاکید بر سه موضوع دانش، نگرش و مهارت و با هدف تربیت نسلی آگاه، مسئول و دوستدار محیط‌زیست  ارائه دادند.


نظر شما :